Shopping Cart

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je veel gestelde vragen aan KRNWTR+ | Zereau Drinks. Heb je een vraag over onze producten, verzending en bezorging, kijk dan hieronder. Staat je vraag er niet tussen, dan kan je ons altijd bellen of mailen.

Ongebruikte artikelen kun je binnen 14 kalenderdagen na ontvangst retourneren. Stuur het artikel inclusief alle toebehoren, binnen 14 dagen na ontvangst terug, vergezeld van de originele factuur/pakbon en in een deugdelijke verpakking. We storten dan het aankoopbedrag terug op je rekening.

Wij verzoeken je vriendelijk om de reden van retour op de achterzijde van de pakbon in te vullen en samen met het artikel retour te sturen naar:
KRNWTR+, | Zereau Drinks,  Keizersgracht 433A, 1017 DJ Amsterdam

Ondanks de hoge kwaliteit van onze artikelen kan het voorkomen dat je een artikel ontvangt dat niet perfect is. In dat geval voorzien wij je graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Stuur ons in dit geval even een e-mail met uitleg van het probleem en een foto.

KRNWTR+ | Zereau Drinks respecteert je privacy en doet er alles aan om de betrouwbaarheid, veiligheid en integriteit van de door jouw verstrekte data te waarborgen.

Tijdens betalingen wordt de verbinding tussen jou en KRNWTR+ | Zereau Drinks beveiligd. Met behulp van een SSL (Secure Socket Layer) protocol worden de transactiegegevens versleuteld over het internet verstuurd. Zo kunnen anderen jouw gegevens niet onderscheppen terwijl je deze invoert. Je gegevens worden bewaard in een extra beveiligde omgeving.

Je kunt in de KRNWTR+ | Zereau Drinks shop betalen met creditcard of je kunt het geld eenvoudig overmaken via iDEAL (internetbankieren), bankoverschrijving of Paypal.

Je bestelling wordt per PostNL naar je verstuurd. Je ontvangt een Track & Trace nummer via e-mail om de voortgang van je bestelling online te volgen. Het is niet mogelijk om je bestelling zelf op te halen.

Vertraging
Als je bestelling de status ‘verzonden’ heeft in Track & Trace, maar je nog niets hebt ontvangen, kun je het beste nog een paar werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen doet PostNL enkele dagen over de bezorging van een bestelling.

Heb je je bestelling 3 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet ontvangen? Stuur ons dan een email en vermeld daarin ook het bestelnummer.

Klachten en suggesties

KRNWTR vindt het belangrijk dat haar klanten tevreden zijn, en is steeds op zoek naar mogelijkheden om te verbeteren. Mocht er onverhoopt iets niet in orde zijn of heb je suggesties voor verbeteringen neem dan even contact met ons op.